lauantai 29. marraskuuta 2014

Kakolassa Bullittelee!

Huh huh, onpas ollut aktiivinen viikko!
Meidät laitettiin heti maanantaina töihin. Me jouduttiin mamman kans opettelemaan uus Bodypumppi. Ihan siltä varalta et se on joskus kipee, ja me joudutaan menemään tuuraajaksi. Oli aika hyvä ohjelma, mut siinä oli pari kohtaa mitä me ei ihan tajuttu..



Aapeli vaan tiiraili tyttöjä kun me paiskittiin hommia!


Koko viikon on satanut vettä :( tuo Risto on vähän sellainen että se tuhoaa tän meidän asunnon jos se ei saa tarpeeksi aktiviteettia (mä en tajua miksi joku HALUAA aktiviteettia jos saa vaan olla sisällä ja köllötellä?!). No, siksi mamma otti Riston mukaan koirien herkkukauppaan kun ne meni ostamaan meille ruokaa. Risto olis kuulemma halunnut ostaa sieltä paljon muutakin kuin vain ruokaa :D sitten se oli mennyt poseeraamaan sellaisen ison ja hiljaisen koiran viereen samaan asentoon, ihan kuin hänkin olis yhtä iso! Hah. Sitten se oli kuulemma ottanut laatikosta itsensä kokoisen luun ja vienyt sen kassalle (tästä mä oon vähän kade). Ei mamma sentään ostanut sitä kuitenkaan.





Tänään kun ei satanut vettä, mamma sanoi että nyt se lähtee näyttämään Ristolle sen paikan mihin se joutuu jos vielä syö meidän seiniä, tai remontoi yleensäkään yhtään mitään. Ristolla on joku ihme sisustusvimma. Se osaa jopa irrottaa listat seiniltä!




Mä en päässyt sinne mukaan koska en saa kävellä niin pitkää matkaa.Mutta siis ne meni VANKILAAN! Meidän kodin vieressä on sellainen paikka kuin Kakolanmäki, ja siellä on ihan oikea vankila. Ja sinne laitetaan kuulemma sellaiset jotka on kovia remontoimaan.






Risto näki varmaan jonkun tosi pahan remontoijan koska se alkoi haukkua karvat pystyssä tuonne koppiin päin. Mammaa alkoi kuulemma pelottaa että siellä on jokin vanha remppamies..


 Koska Aapeli ja Risto pääsi tuonne lenkille, mamma sanoi että mä pääsen tänään herkkukauppaan!


Ja voi pojat että mä olin iloinen! Ja pääsin sinne just oikeana päivänä, nimittäin siellä oli tänään piparkakkutarjoilu koirille! Kuulitte oikein, koirien piparkakkuja! Ja mä sain niitä kaksi! :)


Sit mä shoppailin vähän ruokaa..



Ja sit me ostettiin PORONSARVIA. Jep. Niitä se täti suositteli mammalle kun meidän pitää saada kuulemma jotain sellaista TODELLA kovaa luuta, josta ei lähde mitään palasia. Ja ei me kyllä saatu niistä mitään irti vaikka tunti niitä pureskeltiin..


Mulla varmaan unohtui kertoa jotain, mutta tässä tärkeimmät :) Huomenna meillä on ranskanbulldoggien pikkujoulut, ja siitä tulee varmasti superkivaa! Mammaa kyllä vähän pelottaa..en ymmärrä miksi? :O

-Banjo-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti