sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Reissuviikonloppu!

Nyt mekin sitten perustettiin tällainen Blogi! Mä, eli Banjo, vastaan nyt aluksi kirjoittamisesta ennen kuin ehdin opettaa noi mun pikkuveljet kirjoittamaan ja käyttämään tätä.

                                          Banjo

Oon syntynyt 11.6.2010, eli olen jo huomattavasti vanhempi ja viisaampi kuin mun veli Aapeli (Spartacus), joka on syntynyt 28.2.2013 ja Risto.

                                          Aapeli

Sitten on vielä siis Risto (Fairybulls Risto Reipas), joka on ihan kakara vielä (s. 18.4.2014). Se oppi just vasta nostamaan jalkaakin kun se pissaa, ja tiiättekö mitä? Se nosti ensin etutassua! Vitsit et me Aapelin kans naurettiin sille ja näytettiin että miten se jalka nousee.

                                          Risto



Meillä oli tosiaan reissuviikonloppu. Me lähdettiin johonkin isolle kirkolle. En mä mitään kirkkoa kyllä nähnyt missään, ehkä sinne ei saanutkaan viedä koiria?

                                           JEEE
                                           autoon! :)

Risto ei lähtenyt mukaan sinne kirkolle, koska se meni sen tyttöystävän luo. Joo. Kuulitte oikein. Sillä on tyttöystävä. Ja joo, mua vähän harmittaa, ja Aapelia varsinkin kun sekin on vähän ihastunut siihen Helmiin. Sitten kun Risto oppii kirjoittamaan ja lukemaan, se voi varmaan kirjoittaa niiden suhteesta tänne. Se oppii varmaan aika nopeaa kun se oppi kuulemma viikonloppunakin ottamaan nakin palasen kiinni heitosta (hei haloo, kuka antais sen nakin mennä ohi?! Siis joku muu kuin Risto! :D ).

                                          Helmi ja Risto




Pitkän matkan jälkeen me päästiin sinne kirkkoon.
                                          Ovi ei ollut auki?
                                          Mitä hittoa?


                                          Vihdoin sisällä kirkossa!

No siellä sisällä olikin meidän mamman veli ja sen tyttöystävä (johon Aapeli siihenkin ihastui..). Selvisi että se ei olekaan se kirkko, vaan se on niiden koti. Me asetuttiin heti kodiksi, kotona kun oltiin, vaikkakaan ei omassa. Meillä oli oma sänkykin mukana :)

Kun meidän sänky oli laitettu, oli aika tehdä myös mammalle ja iskälle sänky. Meidän oli ihan pakko mennä auttamaan kun ei siitä olis muuten tullut yhtään mitään.
                                        Aapeli testaa
                                        ja mä ohjeistan.

 Koska me oltiin sänky kasattu, on luonnollista että me myös saadaan nukkua siinä. Mamma kasasi mun ja Aapelin sängyn, miksi se ei mennyt sitten nukkumaan siihen? Vaihtokauppa?
                                          Mitä jos...?

Illalla MEILLE tuotiin ruokaa! Syökö kaikki koirat täällä näin hyvää ruokaa? Mä haluan ehdottomasti muuttaa tänne Isolle Kirkolle! 
Mamma kyllä sanoi että kebabbi ei ole koirien ruokaa..ei ole kyllä ne nappulatkaan jos multa kysytään.
                                          Et oo tosissas,
                                          ei mulle yhtään?!


Yöllä mä sit uneksin siitä kepakosta...ZZzzZZZzzzZZzzz






Aamulla me lähdettiin puistoon! Siis joo, täälläkin on puistoja! Ensin me vaan odotettiin että koska meidän kamut tulee..
                                         Missä kaikki on?

Vihdoin ja viimein meidän kaverit Killeri, Unna ja Lyyti (ei kuvassa) tulivat! Mulla vaan meinaa mennä hermot kun Killeri (tai kuka vaan) tulee haistelemaan mun arkoja paikkoja, ja jouduinkin syliin jäähylle pari kertaa kun yritin näyttää että kuka on joukon vanhin ja pomo (ja joo, aika noloa, mut nykyään myös palliton..). Menis hermo muillakin kun toiset ilkkuu koko ajan että onko sulla tippunut jotain matkasta..






Kotimatka me vaan nukuttiin, ja jatkettiin samaa kotona. Vaikka toi Risto välillä on aika ärsyttävä kakara, oli meillä sitäkin vähän ikävä..
                                          ZzzzZZZzzz


-Banjo-














2 kommenttia:

  1. Moi Banjo !
    Näytti olevan mukava reissu pikitien päässä. Viikonloppuna nähdään . . . �� !

    VastaaPoista