perjantai 19. joulukuuta 2014

Ei oo menny ihan niinku römssössä!

Nuin se mamma sano, tai siis on sanonu jo monta kertaa!
Oon kuulemma kävelevä onnettomuus..taitaa itte olla.
Me vähän pikkuisen silleen sievästi IHAN VÄHÄN tapeltiin Riston kanssa. Ärsyttävä kakara kun hyppii silmille (kirjaimellisesti). Mun piti vähän näyttää sille närhen munat (mä luulen että noin sanotaan siksi koska mun omat jäi Vettoriin kuukausi sitten. En tiedä kuka se Närhi on, ja miksi se sai pitää omansa?!).
No, siinähän kävi niin että mun SILMÄSTÄ alkoi tulla verta. Mamma sai hirveen kohtauksen ja soitti lääkäriin. Sinne me sit lähdettiin yhden mukavan Sofia-tädin kyydillä.


Lääkärissä mä oli ihan että tää on ihan piis of keik. Tutut huudit.



Mä sain mukaan tippoja ja rasvaa, ja oon taas niinku ei mitään. Eli voidaan taas kohta vähän tapella ;)

Sit pari päivää myöhemmin, sunnuntaina (mamma sanoi että tietenki viikonloppuna), mä kävelin vaan kolmella jalalla. Vasen takatassu oli todella kipeä, enkä antanut koskea siihen. Iskä lähti viemään mua päivystykseen, ja mammaa huoletti kun ei päästy omalle eläinlääkärille.
Kun huomasin mihin mentiin, ja että paikka oli outo, mulkaisin iskää pahasti ja vedin korvat luimuun.
Näin:


Ei ollut yhtään niin kivaa kuin meidän omalla lääkärillä Vettorissa :( katsoin iskää koko ajan niin että ÄLÄ ANNA TUON NAISEN KOSKEA MUN TASSUUN.
Mulla oli joku paha tassutulehdus. Sain taas lääkettä. Ja jonkun kivan laskun mukaan..olikohan se oikeesti kiva?
Tässä mun turbotassu:



Ristolla on vissiin tullu luovuuspula. Tai siis se ei enää remontoi meidän seiniä! Mamma sanoi että tuo luovuuspula sais jatkua.. en ihan ymmärrä mutta oli niitä sen touhuja ihan kiva katsoa, ja varsinkin sitä kun äiti antoi sen kuulla kunniansa :D
Mitäs nyt keksitään?


Meillä on muuten ollut aika kivaa kun toi mamma on ollut paljon kotona kun sen selkä meni rikki. Me ollaan nukuttu paljon päikkäreitä ja leikitty :)


Tiedättekö mikä on selätys ranskalaiseen tyyliin?




Ai niin. Sit me tehtiin Aapelin kanssa yks ylläri mamille kun Risto oli Helmin luona yökylässä. En kerro mikä se ylläri on, mutta annan kuva-arvoituksen:


Ollaan me käyty taas vähän meidän omassa kaupassakin Mustissa ja Mirrissä. Ruoka-ostoksilla. Siellä olis ollut vaikka mitä kivaa mut saatiin vaan ruokaa :( nää oli kuulemma tarjouksessa niin piti ostaa säkkitolkulla. Ei haittaa! ;)




Risto ja Aapeli väsähti shoppailusta, annoin niiden nukkua päikkärit ja jäin itse vahtimaan ruokia.


Ai niin. Nyt on kuulkaas käynyt niin että mä, joka en IKINÄ ole hypännyt sohvalle tai sänkyyn, olen hypännyt sohvalle monta kertaa. Mulla on tosi huonot polvet ja selkä, ja ehkä en siksi ole hyppinyt (enkä saisi hyppiä nytkään). Olen vuoden saanut jotain ihme mömmöjä mun majesteettiseen ruokaan sekoitettuna, ja ehkä olen siksi alkanut hyppimään ja kävelemään paremmin. Saan sellaista Nutrolin öljyä, Nutrolin tabletteja ja Arthoflex jauhetta. Sitten saan myöskin sellaista tosi herkullista jogurttia jonka ansiosta mun karvan lähtö on loppunut ja noi kaikki aineet imeytyy paremmin.
Ai niin, siitä sohvasta. Tässä on ikuistettuna kun oon ITSE hypännyt tuohon.


Meillä alkoi nyt joululoma ja sunnuntaina lähdetään mummin luo Ouluun! Se on tosi kaukana ja mennään sinne junalla. Se on vähän niinkuin auto mutta isompi. Mamma on tosi innoissaan matkasta, koska se PÄÄSEE YKSIN kaikkien meidän kolmen kanssa 7 tunniksi junaan, täyteen lemmikkivaunun :) me vaihdetaan junaa Tampereella, ja aikaa vaihtoon on 9 minuuttia, helppo nakki kuulemma (kuulinko mä NAKKI?! ) :D
Risto aloitti jo loman, se katsoi iskän kanssa telkkaria mutta nukahti kesken kaiken:


Sit ku se heräs niin sillä puuttui toinen korva!
Tai niin mä luulin, mut se oli vaan rutussa


Muistakaa olla kilttejä, tontut kiertää jo! Onko teillä käynyt tonttuja? Tämännäköisiä?





<3 Banjo&Co


1 kommentti:

  1. Moi!

    Mukava seurailla Helmin kanssa nykyään teidän kuulumisia näin blogin muodossa!

    VastaaPoista